REKLAMA
Znaleziono 1310 wyników
Dworzec w Pruszczu Gdańskim otwarty dla podróżnychartykuł
Pokaż artykuł
Dworzec w Pruszczu Gdańskim otwarty dla podróżnych
Nowoczesny, funkcjonalny, komfortowy oraz proekologiczny – nowy dworzec w Pruszczu Gdańskim od dziś obsługuje podróżnych. Obiekt powstał w formule Innowacyjnego Dworca Systemowego, według autorskiej koncepcji PKP S.A.
Dworzec w Witnicy otwarty dla podróżnych artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec w Witnicy otwarty dla podróżnych
Jasna, odnowiona z dbałością o detale architektoniczne elewacja, zielona stolarka okienna i drzwiowa, a także nowocześnie urządzony hol z posadzką w czarno-białą szachownicę – tak wygląda po zakończonej inwestycji wybudowany w 1857 roku dworzec w Witnicy!
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
W Koszalinie powstanie nowy dworzec kolejowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Koszalinie powstanie nowy dworzec kolejowy [WIZUALIZACJE]
Będzie supernowoczesny, zaprojektowany zgodnie ze współczesnym trendami, komfortowy i ekologiczny – niebawem rozpocznie się budowa nowego dworca w Koszalinie. Polskie Koleje Państwowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą prac budowlanych.
Trwa rozbiórka starego dworca kolejowego w Koszalinie. W jego miejsce powstanie nowy [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rozbiórka starego dworca kolejowego w Koszalinie. W jego miejsce powstanie nowy [FILM + WIZUALIZACJE]
Będzie supernowoczesny, zaprojektowany zgodnie ze współczesnym trendami, komfortowy i ekologiczny – niebawem rozpocznie się budowa nowego dworca w Koszalinie. Zanim ruszą prace przy budowie nowego dworca, wykonawca musi rozebrać dotychczasowy budynek i przenieść obsługę podróżnych do dworca tymczasowego.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
PKP PLK budują nowy przystanek w Katowicach. Wkrótce prace obejmą ważne dla miasta wiaduktyartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK budują nowy przystanek w Katowicach. Wkrótce prace obejmą ważne dla miasta wiadukty
Bezpieczne podróże, nowe przystanki kolejowe, dodatkowa para torów – to zaledwie kilka z korzyści, jakie przyniesie modernizacja linii kolejowej na odcinku od Będzina do Katowic Piotrowic. Prace są już prowadzone m.in. w Katowicach Morawie. Od września rozpocznie się przebudowa wiaduktów w Katowicach. Zadanie jest realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dofinansowanie pochodzi z UE w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Kończy się drążenie tunelu metra na Bemowie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu metra na Bemowie [FILM]
Niewiele ponad 500 metrów podwójnego tunelu metra – pomiędzy powstającą stacją Lazurowa, a istniejącą Bemowo – pozostało do wydrążenia tarczom TBM Anna i Krystyna. Postęp prac na zachodnim odcinku linii M2 na Bemowie był tematem dzisiejszej konferencji prasowej z udziałem prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego.
10 najważniejszych faktów na temat dworca głównego w Częstochowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
10 najważniejszych faktów na temat dworca głównego w Częstochowie [WIZUALIZACJE]
Polskie Koleje Państwowe S.A. realizują w Częstochowie inwestycję, w ramach której powstanie nowoczesne centrum przesiadkowe pełniące jednocześnie funkcję dworca kolejowego. 23 kwietnia br. została zawarta umowa z generalnym wykonawcą, a pierwsze prace związane z budową nowego obiektu według projektu wybranego w konkursie architektonicznym rozpoczną się już niebawem. Przy okazji warto przypomnieć, dlaczego korzystniejszym dla pasażerów i mieszkańców rozwiązaniem jest rozbiórka starego dworca i zastąpienie go nowym.
[śląskie] Uchwalono budżet województwa śląskiego na rok 2012artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Uchwalono budżet województwa śląskiego na rok 2012
W budżecie województwa śląskiego na rok 2012 całkowite dochody województwa oszacowano na poziomie 1...
Zabytkowy, przedwojenny dworzec kolejowy we Władysławowie otwarty dla podróżnychartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy, przedwojenny dworzec kolejowy we Władysławowie otwarty dla podróżnych
W swoim wyglądzie łączy klasykę i nowoczesność, jest komfortowy, dostępny, bezpieczny i przyjazny środowisku. Dworzec we Władysławowie, bo o nim mowa, został otwarty dla podróżnych po przebudowie.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerów
Zabytkowy, z unikatową ceglaną elewacją z czerwonych i żółtych cegieł, ze spektakularnie prezentującym się holem, a do tego komfortowy, bezpieczny i dostępny – taki jest po przebudowie dworzec w Świebodzinie. Od wtorku 28 listopada z całego dworca mogą korzystać już podróżni.
W Pruszkowie pod Warszawą powstanie GigafactoryX, w której będą produkowane baterie do pojazdów elektrycznych i magazynów energiiartykuł
Pokaż artykuł
W Pruszkowie pod Warszawą powstanie GigafactoryX, w której będą produkowane baterie do pojazdów elektrycznych i magazynów energii
Kolejna duża inwestycja z branży elektromobilności w Polsce. Tym razem w województwie mazowieckim. Polska firma Impact Clean Power Technology, będąca częścią Grupy Grenevia – lidera europejskiego rynku elektromobilności, przedstawiła wizualizacje GigafactoryX. Ta wielkoskalowa fabryka baterii dla pojazdów elektrycznych i magazynów energii zostanie uruchomiona w Pruszkowie pod Warszawą.
Pierwsza część obwodnicy Oświęcimia gotowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza część obwodnicy Oświęcimia gotowa [FILM]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła prawie 2,2 km odcinek południowej obwodnicy Oświęcimia między rondem na ul. Zatorskiej a rondem na ul. Jagiełły (z drogą wojewódzką nr 948). To pierwsza, wschodnia część trasy, która docelowo połączy miasto z nowym węzłem Oświęcim na drodze ekspresowej S1. Udostępniony kierowcom w poniedziałek 2 grudnia fragment ułatwi przejazd z północnej i wschodniej części miasta w kierunku Kęt.
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
REKLAMA